vineri, 22 aprilie 2016

Wi-fi nu e fiţa!

 
Pană nu demult, dacă voiam sa urc o poza pe Internet, de pe teren, făcută cu aparatul foto, dezvoltasem un workflow destul de complicat. Foloseam un card microSD într-un adaptor SD, făceam poza, mutam cardul în telefon, o descărcam, editam si apoi o urcam pe Facebook, o expediam prin email sau făceam ce aveam de gand sa fac cu ea.

Abia mă învăţasem cu modul asta de lucru si dezastrul loveşte: mi-am schimbat telefonul si noul telefon avea accesul la card mult mai dificil, adică trebuia scos capacul, îndepărtat bateria…. Nu mi-a plăcut si am trecut la descărcarea pozei în tabletă si de acolo pe net. Era deja mult prea complicat.

Eram în căutarea unei soluţii mai rapide! La început ea părea a fi un aparat foto cu sistem de operare Android si wi-fi, treaba mergea într-adevăr foarte repede, dar nu eram însă mulţumit de calitatea fotografiei, aparatul era doar un compact mic, fără prea multe calităţi.

Ştiam ca exista DSLR-uri cu wi-fi, dar consideram asta o fiţa… pana cand Nikon D5300 a intrat în viaţa mea! Împreuna cu el a venit si o mica aplicaţie pentru smartphone, iar acum, din momentul în care fac poza pana cand o vedeţi voi pe Facebook nu trec mai mult de doua minute! Mai are si GPS - nu mai îndrăznesc sa spun ca si asta e fiţa! - pe care vreau sa îl testeaz în weekend!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu